Ο Π.Ο Ορμήδειας αποχαιρετάει τον Αργύρη, φίλο και υποστηρική της ομάδας.
Η συλλυπητήρια ανακοίνωση:
Με θλίψη αποχαιρετούμε τον Αργύρη, φίλο και υποστηρικτή της ομάδας μας.
Σε ένδειξη πένθους, την Πέμπτη δεν θα γίνουν σουβλάκια.
Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του.