ΚΟΠ για ΑΕΚ και Ομόνοια

ΚΟΠ για ΑΕΚ και Ομόνοια

H ΚΟΠ με ανακοίνωση της, συγχαίρει ΑΕΚ και Ομόνοια για την πρόκριση τους, οι "πράσινοι" στη νοκ-άουτ φάση και η ομάδα της Λάρνακας στους "16": "👌Διπλή Κυπριακή παρουσία στο Conference League μετά την ολοκλήρωση της League Phase της διοργάνωσης!

👉Μεγάλη επιτυχία για την ΑΕΚ Λάρνακας που τερμάτισε στην πρώτη οκτάδα και εξασφάλισε απευθείας πρόκριση στη φάση των «16»! 👉Η Ομόνοια Λευκωσίας θα διεκδικήσει την πρόκριση της στους «16» μέσω των play offs αφού τερμάτισε στην 18η θέση. Αντίπαλος της θα είναι μια εκ των Φιορεντίνα Ιταλίας ή Ριέκα Κροατίας. Συγχαρητήρια"