Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Ένας είναι ο στόχος για την Ομόνοια την Πέμπτη το βράδυ στο ΓΣΠ κόντρα στην Araz-Naxçıvan, να κλειδώσει με δεύτερη νίκη την πρόκριση στα play offs και να πετύχει το 4/4 στους δύο προκριματικούς γύρους του Κόνφερενς όπως ακριβώς έκανε και την περσινή περίοδο.
Η Ομόνοια θέλει τη νίκη και για σκοπούς καλύτερης βαθμολογικής συγκομιδής στην Ευρώπη και για να διατηρήσει τη δυναμική με τις συνεχόμενες νίκες στην Ευρωπαϊκή...σκηνή, όπου ο μεγάλος στόχος είναι η πρόκριση στη League Phase του Κόνφερενς Λιγκ.


