Αυξάνονται οι Ομονοιάτες στην Αυστρόα...Λίγες ώρες πριν από το ματς με τη Βόλφσμπεργκερ, Γιάννος και Μιχάλης πάτησαν...αυστριακό έδαφος! Πόζαραν στο φακό μας με μεγάλη σημαία της αγαπημένης τους ομάδας.

Αυξάνονται οι Ομονοιάτες στην Αυστρόα...Λίγες ώρες πριν από το ματς με τη Βόλφσμπεργκερ, Γιάννος και Μιχάλης πάτησαν...αυστριακό έδαφος! Πόζαραν στο φακό μας με μεγάλη σημαία της αγαπημένης τους ομάδας.
