Στο ΓΣΠ η αποστολή της Ομόνοιας για τον αγώνα με τη Ριέκα. Πανέτοιμοι οι "πράσινοι" για να κάνουν...βήμα πρόκρισης στους "16" του Κόνφερενς Λιγκ. Δείτε εικόνες μέσα από το φακό της ιστοσελίδας μας...

Στο ΓΣΠ η αποστολή της Ομόνοιας για τον αγώνα με τη Ριέκα. Πανέτοιμοι οι "πράσινοι" για να κάνουν...βήμα πρόκρισης στους "16" του Κόνφερενς Λιγκ. Δείτε εικόνες μέσα από το φακό της ιστοσελίδας μας...
