Άφιξη...για το 1ο βήμα! (Φώτος Kerkida)

Άφιξη...για το 1ο βήμα! (Φώτος Kerkida)

Στο ΓΣΠ η αποστολή της Ομόνοιας για τον αγώνα με τη Ριέκα. Πανέτοιμοι οι "πράσινοι" για να κάνουν...βήμα πρόκρισης στους "16" του Κόνφερενς Λιγκ. Δείτε εικόνες μέσα από το φακό της ιστοσελίδας μας...