Δηλώσεις στην κάμερα του www.kerkida.net και τον Κυπριανό Κυριάκου παραχώρησε ο Άγγελος Ανδρέου μετά το τέλος του αγώνα με την Mainz. Τι είπε για την πρώτη του ευρωπαϊκή συμμετοχή.
''Σίγουρα για μένα είναι μεγάλη μέρα αλλά… δεν είμαι τόσο ευχαριστημένος όσο θα ήθελα γιατί η ομάδα δεν πήρε κάποιο βαθμό ή τη νίκη''.
Για το αν αυτή η εμφάνιση στέλνει κάποιο μήνυμα:
''Νομίζω δεν φάνηκε και τόσο στο γήπεδο αυτή η διαφορά των δύο ομάδων. Μπορώ να πω ότι ήμασταν και λίγο καλύτεροι. Σίγουρα στέλνουμε πολλά μηνύματα για το μέλλον''.
Για το επικείμενο ματς πρωταθλήματος ενάντια στον Άρη:
''Πρέπει να δουλέψουμε τις επόμενες ημέρες όπως πάντα. Πάμε αποφασισμένοι για τη νίκη''.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ SUPER MONDAY ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΩΜΑ ΦΡΑΝΤΖΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΟ ΟΚΚΑ

