Αναμονή... και kerkida!

Αναμονή... και kerkida!

Παναγιώτης Ανδρέου, Άγγελος Ανδρέου και Άγγελος Νεοφύτου. Οι τρεις νεαροί της Ομόνοιας, περιμένοντας της αποσκευές τους στο αεροδρόμιο μετά την επιστροφή στην Κύπρο, πόζαραν στον φακό της ιστοσελίδας μας. Όλοι χαρούμενοι και ευδιάθετοι, μετά την εκτός έδρας νίκη απέναντι στην Ραπίντ Βιέννης.

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου: