Από τεσσάρα σε τεσσάρα οι "πράσινοι", μετά την Τορπέντο Κουταίσι ήταν η Αράζ το... θύμα!
Η Ομόνοια έκανε τη δουλειά της με τον πιο πειστικό τρόπο στο Αζερμπαϊτζάν. Η ομάδα του Χένινγκ Μπεργκ έδειξε απόλυτη σοβαρότητα και αγωνιστική ανωτερότητα, επικρατώντας με το εντυπωσιακό 4-0 της Αράζ και ουσιαστικά "κλείδωσε" την πρόκριση στα πλέι-οφ του Conference League.
Στο πρώτο ημίχρονο με πρωταγωνιστή τον Λοΐζο Λοΐζου, ο οποίος πέτυχε δύο γκολ, έβαλε τις βάσεις... για "διπλό". Στην επανάληψη ανέλαβαν δράση οι Έβαντρο-Γιόβετιτς, ο ένας σέρβιρε... στον άλλο και το τριφύλλι έφτασε στην τεσσάρα!
Η Ομόνοια είχε τον απόλυτο έλεγχο καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, δεν χαλάρωσε ούτε λεπτό, παρουσιάζοντας ένα πολύ πειθαρχημένο και παραγωγικό πρόσωπο.


