Αποστολή χωρίς Εβάντρο

Αποστολή χωρίς Εβάντρο

Η Ομόνοια ανακοίνωσε την αποστολή για τον αγώνα με την Rijeka. Εκτός έμεινε ο Εβάντρο...

"Έχει ολοκληρωθεί η προετοιμασία της ομάδας μας ενόψει του αυριανού, (19/02, 22:00) εντός έδρας, αγώνα απέναντι HNK Rijeka για τη νοκ άουτ φάση των πλέι οφ του UEFA Conference League.

Η αποστολή μας αποτελείται από τους ακόλουθους ποδοσφαιριστές: Φαμπιάνο, Ουζόχο, Κυριακίδης, Ντιουνκού, Κουλιμπαλί, Άιτινγκ, Σεμέδο, Χατζηγιοβάννης, Μαέ, Α. Άνδρεου, Μασούρας, Τάνκοβιτς, Σίμιτς, Οντουμπάτζο, Μπάλκοβετς, Παναγιώτου, Κούσουλος, Εράκοβιτς, Π. Ανδρέου, Χρίστου, Νεοφύτου, Ευαγγέλου, Παναγή.

Το παιχνίδι θα διεξαχθεί στο στάδιο ΓΣΠ θα αρχίσει στις 22:00 και θα μεταδοθεί ζωντανά από τη ΡΙΚ. Επίσης, θα υπάρχει και ζωντανή ηχητική μετάδοση του αγώνα, από το γήπεδο, μέσω του ΟΜΟΝΟΙΑ TV."

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιώργο Καρατζά: