Αποστολή... Παπασταύρου!

Αποστολή... Παπασταύρου!

Λίγο πριν την αναχώρηση της Ομόνοιας για την Κροατία και τον επαναληπτικό με τη Ριέκα, ο πρόεδρος της ομάδας, Σταύρος Παπασταύρου, πόζαρε στον φακό του kerkida.net. Ο ισχυρός άνδρας των "πρασίνων" βρίσκεται στο πλευρό της αποστολής, δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη του ενόψει της σημαντικής ευρωπαϊκής αναμέτρησης.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς: