Αρκετοί περιμένουν...

Αρκετοί περιμένουν...

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου

Συνεχίζεται η προετοιμασία της Ομόνοιας ενόψει του επαναληπτικού με την Araz-Naxçıvan όπου σίγουρα ένα δεύτερο θετικό αποτέλεσμα θα είναι ότι καλύτερο.

Αυτό που έχει σημασία την δεδομένη στιγμή είναι να κρατηθούν όλοι οι διαθέσιμοι ποδοσφαιριστές σε φόρμα και από την στιγμή που το σκορ του πρώτου αγώνα το επιτρέπει, δεν αποκλείεται να δούμε για πρώτη φορά διαφορετική εντεκάδα καθώς αρκετοί "πράσινοι" περιμένουν περισσότερο αγωνιστικό χρόνο.

enter

 

enter " "

 

dee