Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου/ Η Ομόνοια θα ταξιδέψει αύριο στην Βιέννη με στόχο το τρίποντο που θα της επιτρέψει να αγωνιστεί στην επόμενη φάση.
Ο Χένινγκ Μπεργκ έχει αρκετούς παίκτες σε καλή φάση για να κτυπήσει το ματς και μερικοί εξ' αυτών είναι και οι νεαροί Κύπριοι των "πρασίνων" όπου στα τελευταία ματς δείχνουν με την παρουσία τους άκρως θετικά στοιχεία.
Άγγελος Νεοφύτου, Άγγελος Ανδρέου αλλά και ο Παναγιώτης Ανδρέου αγωνίστηκαν στο ματς με τον Ολυμπιακό για το πρωτάθλημα και ήταν στους διακριθέντες και σίγουρα αξίζουν να ζήσουν μια ακόμα ευρωπαϊκή εμπειρία καθώς τέτοιου είδους αγώνες μπορεί να τους προσφέρουν πολλά σε όλα τα...επίπεδα.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:


