Στο 59' του αγώνα με την Ντιναμό Κιέβου η Ομόνοια έκανε το 2-0 με γκολ του Άγγελου Νεοφύτου.Ο Κίτσος από αριστερά με μπαλιά βρήκε τον Νεοφύτου στο ύψος της περιοχής, αυτός με εξαιρετικό σουτ στην κίνηση πήγε για ένα πανέμορφο γκολ αλλά είδε τη μπάλα να σταματά στο οριζόντιο δοκάρι, κυνήγησε όμως τη φάση και με κεφαλιά-ψαράκι την έστειλε στα δίχτυα.


