(Βίντεο) Δηλώσεις ο Άγγελος - Πείραγμα ο Μπεργκ

(Βίντεο) Δηλώσεις ο Άγγελος - Πείραγμα ο Μπεργκ

Ο Άγγελος Ανδρέου μίλησε σε εκπροσώπους των ΜΜΕ στην μικτή ζώνη, μετά το τέλος του αγώνα της Ομόνοιας με την Ντιναμό Κιέβου και τη νίκη του "τριφυλλιού" με 2-0. Ο Κύπριος εξτρέμ είχε αρκετά καλή απόδοση και ήταν αυτός που κέρδισε το πέναλτι για να ανοίξει το σκορ ο Σεμέδο.

Ο Χένινγκ Μπεργκ πέρασε εκείνη τη στιγμή που ο Ανδρέου έδινε δηλώσεις, του είπε κάτι και οι δύο τους χαμογέλασαν.