(Βίντεο) Το έριξαν... στο χορό οι Γερμανοί

(Βίντεο) Το έριξαν... στο χορό οι Γερμανοί

Το έριξαν... στο χορό οι Γερμανοί στην Λήδρας λίγες ώρες πριν το ματς με την Ομόνοια στο ΓΣΠ. Οι φίλοι της Mainz κινήθηκαν... το πρωί-μεσημέρι της Πέμπτης στην πρωτεύουσα περιμένοντας τον αγώνα με τους "πράσινους".

Δείτε το βίντεο:

enter " "

enter

enter " "