(Βίντεο kerkida) Χειροκρότημα για Μπεργκ και παίκτες!

(Βίντεο kerkida) Χειροκρότημα για Μπεργκ και παίκτες!

Η Ομόνοια πήρε την πρώτη της νίκη στην League Phase του Conference League, επικρατώντας με 2-0 της Ντιναμό Κιέβου στο ΓΣΠ. Οι "πράσινοι" πραγματοποίησαν αρκετά καλή εμφάνιση και δίκαια πήραν το τρίποντο, με το οποίο παραμένουν στο κόλπο της πρόκρισης. Ο κόσμος του "τριφυλλιού" είχε δυναμική παρουσία το βράδυ της Πέμπτης (27/11) και χειροκρότησε Μπεργκ και ποδοσφαιριστές για την εμφάνιση και το αποτέλεσμα. Δείτε το βίντεο του kerkida.net: