(Βίντεο kerkida) Πανηγύρισαν το "διπλό" με... "Σια λαλαλα… Ομόνοια"

(Βίντεο kerkida) Πανηγύρισαν το "διπλό" με... "Σια λαλαλα… Ομόνοια"

Η Ομόνοια πέτυχε σπουδαίο "διπλό" επί της Ραπίντ Βιέννης και έβαλε γερές βάσεις για πρόκριση στην knock-out φάση του Conference League. Οι "πράσινοι" είχαν την στήριξη του κόσμου τους, ο οποίος έδωσε δυναμικό παρών στο "Allianz Stadion" και έσπρωξε... τους ποδοσφαιριστές του Μπεργκ. Στο τέλος πανηγύρισαν όλοι μαζί τη μεγάλη νίκη, ΔΕΙΤΕ το ΒΙΝΤΕΟ του kerkida.net: