Ωραίο σκηνικό κατέγραψε ο φακός της ιστοσελίδας μας που ταξίδεψε στην Κροατία μαζί με την Ομόνοια! Ο "πράσινος" λαός... έκανε pregame από το λεωφορείο με τον ύμνο της ομάδας και ετοιμάζεται για την αποψινή μάχη!

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

