Την ώρα που βγήκαν οι τερματοφύλακες της Ομόνοιας για προθέρμανση, ο κόσμος των "πρασίνων" που βρισκόταν στις εξέδρες φώναξε ρυθμικά το όνομα του Φαμπιανό. Ο ίδιος γύρισε προς τους οπαδούς του "τριφυλλιού" και ανταπέδωσε με χειροκρότημα.
ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7

