(Βίντεο Kerkida) Στα πράσινα... η Πρίστινα, αντήχησε ύμνος της Ομόνοιας στο κέντρο της πόλης!

(Βίντεο Kerkida) Στα πράσινα... η Πρίστινα, αντήχησε ύμνος της Ομόνοιας στο κέντρο της πόλης!

Οι Ομονοιάτες άρχισαν να μαζεύονται στο κέντρο της Πρίστινα και συγκεκριμένα στο "Zahir Pajaziti Statue" για το δικό τους pre-game party πριν το γήπεδο. Η πλατεία πήρε πράσινο... χρώμα ενώ η "προθέρμανση" ξεκίνησε με τον ύμνο του "τριφυλλιού" να παίζει. Δείτε το βίντεο του kerkida.net και φωτογραφίες πιο κάτω:

 

ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7

 

enter " "

enter

enter