Οι Ομονοιάτες ζήτησαν το πρωτάθλημα στην παρουσία του Σταύρου Παπασταύρου στο pre-game στη Βιέννη! Ο πρόεδρος της εταιρείας έκανε τη βόλτα του νωρίτερα από το σημείο όπου έκαναν ΧΑΜΟ οι "πράσινοι". Αρκετοί ήταν αυτοί που ζήτησαν μία φωτογραφία μαζί του. Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας...


