Η Rijeka ανέβασε βίντεο από τα αποδυτήρια της ομάδας, με την ομιλία του βοηθού προπονητή, Ραμίρο Μουνιόθ (είχε αναλάβει και το κοουτσάρισμα) μέσα από την οποία αποθέωσε τους ποδοσφαιριστές για την πρόκριση.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

