Διαβάστε τι δήλωσε μετά το τέλος του ευρωπαϊκού αγώνα κόντρα στην Ομόνοια ο προπονητής της Mainz, Bo Henriksen.
''Είχαμε και οι δύο ομάδες ευκαιρίες. Στο β’ ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι και καταφέραμε να νικήσουμε. Ήταν δύο καλές ομάδες...Στην επανάληψη πιέσαμε περισσότερο από αριστερά και βρήκαμε τον τρόπο να πάρουμε τη νίκη''.
''Έχει καλό υλικό και καλό προπονητή η Ομόνοια...Την πιάσαμε ανοργάνωτη σε κάποιες φάσεις στο β΄ ημίχρονο''.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ SUPER MONDAY ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΘΩΜΑ ΦΡΑΝΤΖΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΟ ΟΚΚΑ

