Η διοίκηση της Ομόνοια παρέθεσε δείπνο στους εκπροσώπους των ΜΜΕ που ταξίδεψαν στην Αυστρία, για τον αγώνα απέναντι στην Wolfsberger.

Η διοίκηση της Ομόνοια παρέθεσε δείπνο στους εκπροσώπους των ΜΜΕ που ταξίδεψαν στην Αυστρία, για τον αγώνα απέναντι στην Wolfsberger.
