Δείπνο στα ΜΜΕ

Δείπνο στα ΜΜΕ

Η διοίκηση της Ομόνοια παρέθεσε δείπνο στους εκπροσώπους των ΜΜΕ που ταξίδεψαν στην Αυστρία, για τον αγώνα απέναντι στην Wolfsberger.

enter

enter " "