Ο Βασίλης Μιχαήλ ταξίδεψε στην Βιέννη για να στηρίξει από κοντά την αγαπημένη του Ομόνοια και με την επιστροφή στην Λάρνακα δεν έχασε την ευκαιρία να βγάλει μια φωτογραφία με το κυπριακό στοιχείο του..."τριφυλλιού".
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:

