“Δικαιούμασταν το διπλό-Ήμασταν καλύτεροι”

“Δικαιούμασταν το διπλό-Ήμασταν καλύτεροι”

Ο Άγγελος Ανδρέου μίλησε στο ΡΙΚ μετά το 1-1 απέναντι στη Λωζάνη στην Ελβετία… Δείτε τα όσα είπε:  “Η ομάδα το πάλεψε, ήταν καλύτερη. Είμαστε χαρούμενοι για το βαθμό, όμως δικαιούμασταν και τους τρεις βαθμούς… Η ομάδα κάθε μέρα κάνει την προπόνηση και για αυτό κάναμε ένα καλό παιχνίδι σαν σύνολο. Όλοι μας δουλεύουμε σκληρά…”

“Δικαιούμασταν το διπλό… Αν εξαιρέσουμε το πέναλτι, ήμασταν καλύτεροι. Στον τεχνητό χλοοτάπητα πρώτη φορά παίζουμε και πιστεύω ότι φανήκαμε καλοί στο γήπεδο. Θα ετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται για το ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ”