Όσα είπε ο Χένινγκ Μπεργκ μετά το τέλος του νικηφόρου αγώνα με τη Ραπίντ Βιέννης, στην κάμερα του ΡΙΚ...
"Πολύ δύσκολο παιχνίδι, πίεσε πολύ η Ραπίντ. Αμυνθήκαμε πολύ καλά, ίσως ήμασταν τυχεροί σε κάποιες φάσεις, ωστόσο ήταν εξαιρετικό που δεν δεχτήκαμε γκολ και πήραμε τη νίκη που χρειαζόμασταν.
Για το αν οι οχτώ βαθμοί είναι αρκετοί για την πρόκριση: "Δεν ξέρουμε ακριβώς πόσους βαθμούς χρειαζόμαστε, είμαστε χαρούμενοι που πήραμε τη νίκη. Γενικά η φετινή μας παρουσία στην Ευρώπη φέτος είναι πολύ καλή. Παλέψαμε σκληρά, αντέξαμε στην πίεση και αυτό που μετρά είναι η νίκη.
Πετύχαμε εξαιρετικό γκολ, ωστόσο δεν ήταν εύκολο να το κρατήσουμε είναι πολύ καλή και επιθετική ομάδα η Ραπίντ".


