Δόθηκε...το σύνθημα για την Ομόνοια (ΒΙΝΤΕΟ Kerkida)

Δόθηκε...το σύνθημα για την Ομόνοια (ΒΙΝΤΕΟ Kerkida)

Ομόνοια παίξε γερά, παίξε με τσαμπουκά, τραγούδησαν οι Ομονοιάτες στο πρι-γκέιμ στην Αυστρία. Θα κάνουν αρκετό θόρυβο και στο γήπεδο οι οπαδοί των "πρασίνων". Θα είναι ο 12ος παίκτης για την ομάδα του Μπεργκ.

Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας...

enter

enter " "