Δύο φορές...

Δύο φορές...

Σημείωμα της Ομόνοια την προϊστορία της με ομάδες από την Κροατία...

"Δύο φορές στο παρελθόν έχει τεθεί αντιμέτωπη η ΟΜΟΝΟΙΑ με ομάδα από την Κροατία.

Η πρώτη ήταν φυσικά, αυτή απέναντι στην αυριανή μας αντίπαλο Ριέκα, το καλοκαίρι του 2006. Για τον 1ο προκριματικό γύρο του τότε κυπέλλου ΟΥΕΦΑ, φέραμε ισοπαλία 2-2 εκτός έδρας με γκολ των Γκροζνταντόνσκι και Βακουφτσή, κερδίζοντας 2-1 στο ΓΣΠ με δύο γκολ Εμγκούνι, παίρνοντας έτσι την πρόκριση στην επόμενη φάση.

Η τελευταία φορά μέχρι σήμερα, ήταν αυτή κόντρα στη Ντιναμό Ζάγκρεμπ τo 2021, για τον 2ο προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ. Χάσαμε με 2-0 στο “Μαξιμίρ” και με 0-1 στο ΓΣΠ".