To έχασε αλλά μπορεί...

To έχασε αλλά μπορεί...

Πήρε το προβάδισμα αλλά στο φινάλε το ματς γύρισε και η Ομόνοια επιστρέφει στην Κύπρο με -1 γκολ. Σίγουρα οι πράσινοι μπορούσαν στη χειρότερη να έφευγαν με το 1-1 αλλά στο ποδόσφαιρο όταν κλείσει το... φύλλο αγώνα τίποτα δεν αλλάζει.

enter

Τώρα πλέον όλη η προσοχή και όλο το βάρος πέφτει στην ρεβάνς του ΓΣΠ. 

Εδώ με τον κόσμο της η Ομόνοια θα κυνηγήσει το -1 να το κάνει +2 γκολ και να πάρει την πρόκριση και να μπει στην League Phase του Conference League.

Mε βάση όσα είδαμε απόψε μία καλή και αποτελεσματική Ομόνοια μπορεί να κάνει την ανατροπή και να προκριθεί. Δεν θα είναι απλό αλλά ούτε θα είναι σενάριο... απομακρυσμένο.

ασσασαα