Στην τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου η Ομόνοια έχασε μεγάλη ευκαιρία με τον Ράιαν Μαέ. Ο Τάνκοβιτς τον έβγαλε φάτσα...με τον αντίπαλο κίπερ, αλλά δεν μπόρεσε να στείλει τη μπάλα στα δίχτυα και ο ρεφ έστειλε τις δύο ομάδες στα αποδυτήρα...χωρίς τέρματα.


