Στο ΓΣΠ το βράδυ της Πέμπτης (27/11) ο Ανδρόνικος Κακουλλής. Ο διεθνής φορ του Άρη, είδε από κοντά τον αγώνα της πρώην ομάδας του, Ομόνοιας με την Ντιναμό Κιέβου. Μετά το τέλος, είχε αρκετά πηγαδάκια με παλιούς γνώριμους!

Στο ΓΣΠ το βράδυ της Πέμπτης (27/11) ο Ανδρόνικος Κακουλλής. Ο διεθνής φορ του Άρη, είδε από κοντά τον αγώνα της πρώην ομάδας του, Ομόνοιας με την Ντιναμό Κιέβου. Μετά το τέλος, είχε αρκετά πηγαδάκια με παλιούς γνώριμους!
