Εκτός αποστολής

Εκτός αποστολής

Πρόβλημα τραυματισμού και με τον Άγγελο Ανδρέου στην Ομόνοια. Ο διεθνής άσος έμεινε εκτός αποστολής από τον αγώνα με τη Ριέκα λόγω ενοχλήσεων. Αύριο ίσως ξεκαθαρίσει αν θα προλάβει το ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ.