Ένα χρόνο μετά... σε άλλη έδρα

Ένα χρόνο μετά... σε άλλη έδρα

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου/Στις 12/12/24 η Ομόνοια υποδέχθηκε την Ραπίντ Βιέννης στο ΓΣΠ όπου πήρε την νίκη με 3-1 για την προτελευταία αγωνιστική της League phase. Ένα χρόνο μετά και πιο συγκεκριμένα στις 11/12/25 ξανά με τον ίδιο αντίπαλο για την ίδια αγωνιστική της διοργάνωσης οι "πράσινοι" θα ταξιδέψουν στην Βιέννη με στόχο την νίκη που θα τους δώσει κατά πάσα πιθανότητα το εισιτήριο για την επόμενη... φάση.

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου: