Ένταση με το τέλος του αγώνα ανάμεσα σε παίκτες της Ομόνοιας και της Λωζάνης! Με... ανατροπές τα τελευταία λεπτά αφού δόθηκε πέναλτι στη Λωζάνη μετά από απόφαση του VAR που ακολούθησαν διαμαρτυρίες των πρασίνων και κίτρινη στον Μπεργκ... Στη συνέχεια ο Ουζόχο απέκρουσε το πέναλτι! Έτσι υπήρχαν νεύρα μεταξύ των δύο πλευρών και μια σύρραξη στο κέντρο... Δείτε φωτογραφίες:



