Γύρω στις 21:30 έφτασε στην... βάση της η αποστολή της Ομόνοιας. Οι "πράσινοι" επέτρεψαν απ' την Ελβετία και πλέον η προσοχή τους θα στραφεί εξ' ολοκλήρου στο ντέρμπι... αιωνίων με το ΑΠΟΕΛ που ακολουθεί την Κυριακή.
Γύρω στις 21:30 έφτασε στην... βάση της η αποστολή της Ομόνοιας. Οι "πράσινοι" επέτρεψαν απ' την Ελβετία και πλέον η προσοχή τους θα στραφεί εξ' ολοκλήρου στο ντέρμπι... αιωνίων με το ΑΠΟΕΛ που ακολουθεί την Κυριακή.