Επεισόδιο μερικές ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα Ντρίτα-Ομόνοια. Δύο οπαδοί των "πρασίνων" δέχθηκαν επίθεση από Κοσοβάρους στο κέντρο της πόλης. Στο σημείο πήγε και ασθενοφόρο. Ευτυχώς κανένας σοβαρός τραυματισμός, όπως μας έχει λεχθεί.
ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7


