Επιτέθηκαν σε δύο Ομονοιάτες

Επιτέθηκαν σε δύο Ομονοιάτες

Επεισόδιο μερικές ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα Ντρίτα-Ομόνοια. Δύο οπαδοί των "πρασίνων" δέχθηκαν επίθεση από Κοσοβάρους στο κέντρο της πόλης. Στο σημείο πήγε και ασθενοφόρο. Ευτυχώς κανένας σοβαρός τραυματισμός, όπως μας έχει λεχθεί.

ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7

 

enter " "

enter

enter