Έτοιμο το... Ομονοιάτικο παρεάκι για τον αποψινό αγώνα της ομάδας τους με την Ντρίτα. Ο Αντρέας, ο Κυριάκος, ο Μάριος, ο Αντρέας και ο Σάββας ταξίδεψαν απ' τα Περβόλια της Λάρνακας στο Κόσοβο για να στηρίξουν την ομάδα τους. Δείτε τη φωτογραφία:

Έτοιμο το... Ομονοιάτικο παρεάκι για τον αποψινό αγώνα της ομάδας τους με την Ντρίτα. Ο Αντρέας, ο Κυριάκος, ο Μάριος, ο Αντρέας και ο Σάββας ταξίδεψαν απ' τα Περβόλια της Λάρνακας στο Κόσοβο για να στηρίξουν την ομάδα τους. Δείτε τη φωτογραφία:
