"Ευχόμαστε στα αδέρφια μας που θα βρεθούν δίπλα στην ομάδα μας να επιστρέψουν γεμάτοι περηφάνια"

"Ευχόμαστε στα αδέρφια μας που θα βρεθούν δίπλα στην ομάδα μας να επιστρέψουν γεμάτοι περηφάνια"

Ανάρτηση απ' το Fan Club Lakatamia ενόψει του αυριανού αγώνα της Ομόνοιας με την Λωζάνη στην Ελβετία...

"Η Τριφυλλάρα αναχωρεί σήμερα για την Ελβετία, όπου την Πέμπτη στις 22:00 θα δώσει ακόμη ένα σημαντικό παιχνίδι, με στόχο να επιστρέψει στην Κύπρο με τους 3 βαθμούς!

Καλούμε όλα τα μέλη μας που δεν θα ταξιδέψουν να κοπιάσουν στον σύνδεσμο μας, ο οποίος θα είναι ανοιχτός από νωρίς, για να παρακολουθήσουμε τον αγώνα παρέα με ατμόσφαιρα γηπέδου!

Ευχόμαστε στα αδέρφια μας που θα βρεθούν δίπλα στην ομάδα μας να επιστρέψουν γεμάτοι περηφάνια.

ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ!

Υ.Γ.: Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από την πορεία που πραγματοποιήσαμε το 2021 στο κέντρο της πόλης Βασιλεία της Ελβετίας.
Στιγμές σαν κι αυτές μένουν για πάντα χαραγμένες στην καρδιά.

FCL ON TOUR"

Δείτε το βίντεο της εκπομπής SUPER MONDAY: