Μετά την πρώτη του συμμετοχή σε ευρωπαϊκή διοργάνωση, στο παιχνίδι της Ομόνοιας με τη Mainz, ο νεαρός ποδοσφαιριστής ζει τώρα ακόμη μία σημαντική εμπειρία! Ο Άγγελος Ανδρέου ταξίδευσε με την αποστολή των "πρασίνων" για το εκτός έδρας ευρωπαϊκό παιχνίδι απέναντι στη Drita.
ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7



