Ήταν πικρό το φινάλε στο ΓΣΠ, γιατί η Ομόνοια ήταν καλύτερη από τη Ριέκα, όμως ηττήθηκε. Το 0-1 δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα της αναμέτρησης, αλλά οι "πράσινοι" δεν έχουν άλλη επιλογή. Θα πάνε στην Κροατία με στόχο να διεκδικήσουν την πρόκριση. Μετά το τέλος του ματς, οι Ομονοιάτες χειροκρότησαν την ομάδα και ανταπέδωσαν Μπεργκ- παίκτες. Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας...

