Μετά το τέλος του αγώνα με την Ντιναμό Κιέβου, ο Φώτης Κίτσος μίλησε στην ιστοσελίδα μας και αναφέρθηκε στην σημαντική νίκη της Ομόνοιας. Μεταξύ άλλων ανέφερε...
"Σημαντική νίκη, την κυνηγάγαμε και στα προηγούμενα παιχνίδια. Στόχος μας είναι να περάσουμε στην επόμενη φάση, στα επόμενα παιχνίδια θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε. Είχαμε πολύ καλή συγκέντρωση. Θα κρατήσουμε την αποτελεσματικότητα που είχαμε. Ευχαριστούμε τον κόσμος, τους περιμένουμε και στο επόμενο παιχνίδι".
Δείτε αναλυτικά όσα ανέφερε στο πιο κάτω βίντεο:


