Μετά το 5-0 και την σφραγίδα πρόκρισης στο ΓΣΠ κόντρα στην Αράζ , οι δύο… Στέφαν της Ομόνοιας.
Γιόβετιτς και Σίμιτς πήγαν σε εστιατόριο στη Λεμεσό για να χαλαρώσουν! Είδαν μάλιστα τα ματς και των άλλων ομάδων αφού όπως φαίνεται είχαν... ανοιχτό το τάμπλετ!
O Μαυροβουνιος άσος κόντρα στους Αζέρους στη Λευκωσία σκόραρε γκολ και είχε και ασίστ, φτάνοντας τα 5 γκολ και 3 ασίστ φέτος και είναι σε τρομερή φόρμα!
Η φώτο της ιστοσελίδας μας:


