(Φώτο Kerkida) Γιόβετιτς μετά το νέο σόου… μαζί με Σίμιτς στη Λεμεσό

(Φώτο Kerkida) Γιόβετιτς μετά το νέο σόου… μαζί με Σίμιτς στη Λεμεσό

Μετά το 5-0 και την σφραγίδα πρόκρισης στο ΓΣΠ κόντρα στην Αράζ , οι δύο… Στέφαν της Ομόνοιας.

Γιόβετιτς και Σίμιτς πήγαν σε εστιατόριο στη Λεμεσό για να χαλαρώσουν! Είδαν μάλιστα τα ματς και των άλλων ομάδων αφού όπως φαίνεται είχαν... ανοιχτό το τάμπλετ!

O Μαυροβουνιος άσος κόντρα στους Αζέρους στη Λευκωσία σκόραρε γκολ και είχε και ασίστ, φτάνοντας τα 5 γκολ και 3 ασίστ φέτος και είναι σε τρομερή φόρμα!

Η φώτο της ιστοσελίδας μας:

δφωδφ

enter

enter " "