Στις 18:20 έφτασε στο γήπεδο η Ομόνοια, για την αναμέτρηση με την Ντρίτα. Εκεί και ο Σταύρος Παπασταύρου που χαιρέτησε τους ποδοσφαιριστές.
Δείτε εικόνες και βίντεο μέσα από τον φακό της ιστοσελίδας μας, kerkida.net
ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7

Στις 18:20 έφτασε στο γήπεδο η Ομόνοια, για την αναμέτρηση με την Ντρίτα. Εκεί και ο Σταύρος Παπασταύρου που χαιρέτησε τους ποδοσφαιριστές.
Δείτε εικόνες και βίντεο μέσα από τον φακό της ιστοσελίδας μας, kerkida.net
ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7
