(Φώτος kerkida) Στο αεροδρόμιο η "πράσινη" αποστολή

(Φώτος kerkida) Στο αεροδρόμιο η "πράσινη" αποστολή

Γύρω στις 8:00 άρχισαν να φτάνουν στο αεροδρόμιο της Λάρνακας οι ποδοσφαιριστές των "πρασίνων". Στις 10:00 αναχωρεί η πτήση για Βιέννη. Δείτε φωτογραφίες πιο κάτω από την άφιξη των ποδοσφαιριστών της Ομόνοιας...

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου: