Η Rijeka προπονήθηκε το απόγευμα τη Τετάρτης (21/2) στο ΓΣΠ ενόψει του αγώνα με την Ομόνοια (Πέμπτη, 22:00). Οι Κροάτες πήραν γεύση... από το γήπεδο που θα πραγματοποιηθεί η πρώτη αναμέτρηση για τα πλέι-οφ του Conference League, ωστόσο σαφώς η ατμόσφαιρα θα είναι εντελώς διαφορετική αφού ο κόσμος των "πρασίνων" θα δώσει δυναμικό παρών. Δείτε φωτογραφίες πιο κάτω...

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιώργο Καρατζά:

