Ομονοιάτες στη Βιέννη με τη σημαία της Νορβηγίας για τον αγαπημένο τους κόουτς, τον Χένινγκ Μπεργκ! Γιώργος, Κουππής, Κυριάκος και Μήτσιος πιστεύουν πάρα πολύ στην ομάδα που έχει φτιάξει ο Μπεργκ με τους συνεργάτες του.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:


