Χαλάρωσαν με... ludo king

Χαλάρωσαν με... ludo king

Οι νεαροί Κύπριοι της Ομόνοιας, χαλάρωσαν με... ludo king λίγο πριν την αναχώρηση των "πρασίνων" για Κροατία. Χρίστου, Κωνσταντινίδης, Νεοφύτου και Π. Ανδρέου πόζαραν στον φακό του kerkida.net με χαμόγελο.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς: