Χαμόγελα... μετα τα deals

Χαμόγελα... μετα τα deals

Με χαμόγελα στην τελευταία προπόνηση της Ομόνοιας οι Παναγιώτης Ανδρέου και Άγγελος Νεοφύτου, λίγες μέρες μετά την ανανέωση των συμβολαίων τους μέχρι το 2029. Η επέκταση αποτελεί ξεκάθαρη επιβράβευση για την προσπάθεια και την πρόοδο τους, με το "τριφύλλι" να επενδύει στο μέλλον και να δείχνει εμπιστοσύνη στους δύο νεαρούς Κύπριους.

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιώργο Καρατζά: