Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου/Η Ομόνοια βρίσκεται πλέον στην Ελβετία και εκεί θα παλέψει για το πρώτο της φετινό τρίποντο και το πρώτο "διπλό" σε φάση ομίλων ευρωπαϊκής διοργάνωσης.
Το θετικό είναι πως υπάρχει μεγάλη πίστη αλλά και αισιοδοξία στις τάξεις του συλλόγου πως αν υπάρχει συγκέντρωση μπορεί να έρθει η ουσία και αυτό τα μαρτυρούν άλλωστε και τα πολλά χαμόγελα με την άφιξη των "πρασίνων" στο αεροδρόμιο της Γενεύης.
Δείτε το βίντεο της εκπομπής SUPER MONDAY:


